צפיתי (קרא: למעשה סוגדים) ' האישה החלוצה בשנתיים האחרונות, אז כשפתחה את 'אישה החלוצה' מרכנתיל, פשוט ידעתי שאני חייבת ללכת.

אני לא יודע מתי התחילה האובססיה הזו, אבל יום אחד ישבתי על הספה שלי בפרברים וצפיתי ברשת המזון, והדבר הבא שידעתי, המטבח שלי התמלא בכל קו כלי הבישול שלה ולבשתי מגפי בוקרים.

אישה החלוצה (aka Ree Drummond) היא ככל הנראה האישיות הטובה ביותר ברשת המזון בהיסטוריה של אי פעם. היא נערת עיר שהתאהבה בקאובוי ועברה לחווה באמצע שום מקום. היא עושה משחקי מילים איומים בספרי הבישול שלה, היא אוהבת חמאה, ויש לה כלבים חמודים - כל כך הרבה סיבות לאהוב אותה.

מרכנתיל

בירה, פיצה, תה, קפה

ברית מלאכה

החנות שלה, The Pioneer Woman Mercantile (שנפתחה באוקטובר 2016), היא קצת מהכל. זו מאפייה, מסעדה, אחיזה, בית קפה, חנות למוצרי בית וחנות בגדים. זה בעצם דיסנילנד, אבל מוקף בפרות בפוהוסקה, אוקלהומה, ונמצא רק כ -10 שעות נסיעה מביתי בדנבר.

פיצה, בשר, בירה

אמי ואני הגענו לשם בערך בשעה 11 בבוקר, לאחר בילוי הלילה בברטלסוויל, במרחק של כ- 30 דקות משם. אחרי שהגענו לחלק האחורי של קו המסעדות ושמענו שההמתנה היא לפחות שעה, החלטנו לעשות אסטרטגיה מחדש ולהיכנס פנימה.

התחנה הראשונה שלנו הייתה בר הקפה לאטה, לחמניה דביקה ועוגת הפוך אננס מקמח תירס. זו הייתה הלחמנייה הדביקה הכי טובה שהייתה לי, כנראה בגלל העובדה שיש לה ויסקי בו . האישה הזו היא גאון.

ברית מלאכה

אחרי זה החלטנו להסתובב קצת בחנות. התאהבתי בכרית מודפסת פרה, וקניתי חולצה ירוקה נוחה אך חמודה שהייתה משתלמת באופן מפתיע. רוב שלה קו כלי בישול מבוסס Walmart זמין, בנוסף לכמה פריטי קצה גבוהים יותר.

שוקולד

הם העוגיות המלאות שמתאימות לך

המטבח של האישה החלוצה

אמי ואני התמזל מזלינו להגיע למרכנתיל ביום בו היו זמינים לנו הוראות הצילומים למיקום הצילומים של 'האישה החלוצה'. תפסנו ארוחת צהריים של אנצ'ילדות עוף בכדי לצאת ונסענו עוד יותר מהציוויליזציה לחוות דראמונד. בדרך ראינו סוסי בר, ​​פרות והמון אדמות.

המטבח שלה היה מדהים יותר ממה שאי פעם יכולתי לדמיין. המזווה היה בגודל הדירה שלי, היו שני איים למטבח, ודלתות ההזזה נפתחו לשאר החווה והנופים שלה לאורך קילומטרים. זה היה מדהים באמת.

עוגה, בירה, פיצה, תה

ברית מלאכה

היה לנו קצת יותר זמן להרוג לפני שעשינו את דרכנו חזרה למרקנטיל לארוחת ערב, אז נסענו לשמורת ערבות טאלגרס הסמוכה שם ראינו כ -300 ביזונים ועצרנו בכמה מהחנויות החמודות האחרות בפאוהוסקה.

ארוחת ערב במרכנתיל

כשחזרנו לארוחת הערב, התור הלך ושקט. היה לנו מטבל ארטישוק תרד, סטייק מטוגן עוף, מק וגבינה, גזר וויסקי ופאי פקאן. הייתי כל כך מלא לעזוב שלא הייתי בטוח שאחזור למכונית.

ברית מלאכה

למחרת בבוקר, הגיע הזמן לעזוב את אוקלהומה כדי לחזור לדנבר, וכפי שהמזל היה רוצה, ה- GPS שלי ניתב אותנו חזרה דרך פווהוסקה! אמא שלי ואני פשוט היינו צריכים לעצור שוב, אז תפסנו לאטות הל והלבנדר ומאפים כדי ללכת, וחזרנו לדרך.

קפה תה

בטיול זה בן שלושה ימים, יותר ממחצית הזמן בילה ברכב, ואשמח לעשות את הכל שוב בשביל הלחמניות המתוקות וההזדמנות המתוקה להיקשר עם אמי, הכל בזכות האישה החלוצה.